Zacznij mnie obserwować

piątek, 13 listopada 2009

Kosmetyki Inglot



Kosmetyki firmy Inglot, cieszą się wielkim powodzeniem. Uważane są za bardzo dobre, jednak najbardziej podobają mi się cienie do powiek z powodu bardzo bogatej gamy kolorystycznej i trwałości.(przynajmniej według mnie i na tych kosmetykach się skupię).Opinie mogą być różne,ja przedstawię moje zdanie. Na moich powiekach utrzymują się przez wiele godzin,nawet bez bazy,jeśli cera jest  dobrze przygotowana..mleczko,tonik i odpowiednie zmatowienie skóry,więc jakościowo się poprawiły.Warto wspomnieć,iż jest to najlepsza polska firma produkująca kosmetyki kolorowe.Pigmenty są niezwykle nasycone i barwne.Niektórzy porównują tą firmę do amerykańskiej MAC.Jak na naszą firmę nie jest ona na pewno najtańsza,ale uważam że w kilka kosmetyków można zainwestować,gdyż warto.Sama od niedawna mam kilka kolorów cieni i są na prawdę rewelacyjne! Uwielbiam je!Nie pozostaje mi nic innego jak zachęcić do zakupu i wypróbowania na własnej skórze,a dokładniej na własnej powiece.
Polecam.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz